Xornadas sobre o futuro da viticultura galega.

28 de Abril do 2024
1

O Museo do Viño de Galicia albergou durante dúas fins de semana unhas xornadas sobre o futuro da viticultura galega.

A primeira conferencia da man de Clodio González; seguido de Fernando Seara, Director do Museo do Douro. Posteriormente Xosé Ángel Armas Castro, Profesor Titular da didática das Ciencias da USC e por último, Juan José Otero de MOL arquitectura.

Na seguinte xornada, foi a quenda de Xoan Cannas, Director do Instituto Galego do viño, Miguel Crunia, Sumiller e divulgador de viños atlánticos. Despois da pausa para o café foi o turno de Carmen Fernández García. Redactora de vinetur facendo una posta en valor do enoturismo e por último, Alejandro Paadín, Sumiller.

Dende o museo dámosvos as grazas por unhas xornadas tan enriquecezodoras, foi un autentico pracer. Quedade atentos as nosas redes sociales porque teremos unha segunda edición.